Хоум-стейджинг: як підготувати житло до продажу та підвищити його вартість?

Хоум-стейджинг – це поняття, яке набуло популярності на Заході та в США. Воно означає підготовку і покращення вигляду житла таким чином, щоб збільшити його продажну вартість. В Україні теж дедалі більше компаній та людей займаються хоум-стейджингом. Що варто знати про цю послугу?

ЗМІСТ:
• Що ж таке хоум-стейджинг?
• Які переваги використання хоум-стейджингу для продажу нерухомості?
• Які найважливіші етапи хоум-стейджингу?
• Які найпопулярніші прийоми використовують у хоум-стейджингу?
• Які витрати пов’язані з професійним хоум-стейджингом?

Багато людей, які планують продати квартиру, виставляють її на ринок без особливої підготовки, а коли помешкання довго не знаходить покупців, починають замислюватися про зниження ціни. А що, якби можна було підвищити цінність квартири, відремонтувавши її, освіживши або вміло підкресливши її переваги? Саме цим і займається хоум-стейджинг та хоум-стейджери.
Всупереч уявленням, хоум-стейджинг не означає капітальний ремонт. Це, скоріше, пакет з багатьох менших заходів. Менших, але дуже ефективних. Досвідчений хоум-стейджер здатний збільшити вартість квартири на 10 або навіть 20% і скоротити час очікування продажу на 40%!
У статті ви знайдете розповідь про ще досить нову послугу в Україні, якою є хоум-стейджинг: що це таке, у чому полягають конкретні дії хоум-стейджера та як вони збільшують вартість нерухомості!

Елегантна вітальня пофарбована фарбою MAGNAT CERAMIC 7

Що ж таке хоум-стейджинг?

Хоум-стейджинг зародився в США. Це тренд, який полягає у вмілій підготовці нерухомості до продажу або оренди, завдяки чому вартість нерухомості зростає, а приміщення здається майбутнім покупцям більш привабливим і краще пристосованим до їхніх потреб. Який результат? Його купують або орендують швидше й охочіше!
Ключове слово тут – привабливість. Хоум-стейджинг – це комплекс заходів, які роблять квартиру чи будинок більш привабливими, розкриваючи їхні сильні сторони. Хоум-стейджери іноді порівнюють свою роботу з феєю, яка готує Попелюшку до поїздки на бал. Так само, як принцеса на балу, квартира повинна мати презентабельний вигляд і справляти враження на гостей. Йдеться не про обман – адже це неприпустимо. Потрібно розкрити весь потенціал помешкання і показати його з кращого боку. Хоча хоум-стейджинг – це не дизайн інтер’єру, багато дизайнерів теж надають такі послуги.

Яскрава вітальня пофарбована фарбою MAGNAT CERAMIC 7

Які переваги використання хоум-стейджингу у продажу нерухомості?

Затишна вітальня пофарбована фарбою MAGNAT CERAMIC 7

Застосування принципів хоум-стейджингу допоможе вам:
• Отримати максимально можливу продажну ціну за вашу нерухомість – дослідження показують, що вона може бути на 10, 20, а в окремих випадках навіть на 40% вищою, ніж ціна тієї ж квартири, проданої без використання послуг хоум-стейджингу.
• Зацікавити якомога більше людей у купівлі або оренді вашої нерухомості.
• Скоротити час очікування продажу, тобто час, протягом якого квартира знаходиться на ринку. Особливо це оцінять ті, хто хоче, або мусить швидко продати нерухомість.
• Хоум-стейджинг допомагає і в разі квартир, які вважаються складними для продажу – непривабливих, з безліччю обмежень, так званих «неліквідних». Виявляється, на кожне помешкання знайдеться свій покупець. Потрібно лише підібрати до нього ключ.

Які найважливіші етапи хоум-стейджингу?

Робота над хоум-стейджингом починається з визначення вашої цільової аудиторії. Повернемося до порівняння з Попелюшкою на балу. Ваша Попелюшка повинна добре знати, перед ким вона хоче себе показати. Пропозиція не може бути адресована абсолютно всім.
Тому визначте, хто потенційно може зацікавитися вашим приміщенням. Одинаки, яким подобається міське життя? Сім’ї з дітьми? Люди віком 50+, котрі шукають зручне та комфортне житло? Чесно перелічіть всі сильні та слабкі сторони вашої нерухомості, її оточення, наявної інфраструктури. Це допоможе з’ясувати, кому найбільше підходить ваша квартира та підготувати заходи хоум-стейджингу для цієї групи.

Які найважливіші заходи виділяють в хоум-стейджингу?
• Позбавлення від зайвих речей, меблів, декору, сімейних реліквій.
• Ретельне прибирання всього помешкання, усунення слідів затоплення, плям та плісняви на стінах.
• Оновлення інтер’єру, зазвичай з використанням простих і недорогих засобів. Це може бути фарбування стін або меблів, щоб надати помешканню свіжого та сучасного вигляду.
• Покращення освітленості – додавання нових світильників, зонального або точкового освітлення, яке вдало підкреслить найбільші переваги квартири.
• Додавання нових меблів або інших елементів облаштування – залежно від вашого бюджету.
• Введення до інтер’єру доповнень і декоративних елементів, що відповідають стилю.
• Підготовка квартири до фотосесії (стайлінг) та проведення фотосесії для рекламних потреб.

Світла кухня пофарбована фарбою MAGNAT CERAMIC 7

Які найпопулярніші прийоми використовують у хоум-стейджингу?

А ви знаєте, що більшість майбутніх покупців квартири формують думку про неї протягом перших 10 секунд після входу в приміщення? У вас є 10 секунд, щоб справити гарне враження!
Хоум-стейджери використовують у своїй роботі безліч хитрих прийомів. Ось найпопулярніші з них:
• Деперсоналізація квартири: перш ніж її побачать майбутні покупці, з квартири повинні зникнути особисті речі попередніх мешканців. Так потенційним клієнтам буде легше відчути себе тут як удома. Тож слід прибрати фотографії, іграшки, сімейні реліквії, одяг або сушарку з пранням.
• Наведення ладу у всіх закутках: чиста квартира одразу стає кращою! Прибирання в хоум-стейджингу – це не лише миття вікон або чищення пилососом, але й позбавлення від непотрібних меблів, що захаращують простір. Це візуально збільшить квартиру, а майбутнім мешканцям допоможе уявити інтер’єр вже з їхніми речами.
• Освіження повітря в помешканні: у підготовленому до продажу житлі повинен відчуватися нейтральний, приємний, але не нав’язливий запах. Кімнати мають бути ретельно провітреними. Додати аромату допоможуть освіжувачі або ароматичні свічки. Живі квіти у красивих вазах – теж чудовий варіант.
• Зміна кольору стін: помешкання повинне бути оформлене в спокійних, універсальних, позачасових кольорах. Слід уникати яскравих і сміливих відтінків. Ніколи не знаєш, чи сподобаються вони потенційним покупцям нерухомості.
• Найкращими будуть білі, бежеві, сірі, світлі пастельні тони з колекції MAGNAT CERAMIC 7

Схожі статті

3 способи швидко змінити вигляд кухні у багатоквартирному будинку

Переглядаєте красиві інтер’єри в Instagram, надихаєтеся дизайнерськими журналами та мрієте про абсолютно нове втілення власної кухні? Її характер можна оновити у простий спосіб, не витрачаючи цілий статок, навіть якщо у вас невелика кухонька в квартирі в багатоквартирному будинку. Метаморфоза кухні без ремонту? Це можливо! Досить буде скористатися одним із трьох наших нескладних прийомів!

Детальніше

Гостьова кімната – які кольори вибрати для інтер’єру

Гостьова кімната – це місце, де запрошені вами гості зможуть зручно розташуватися і відпочити. Важливо, щоб її інтер’єр не тільки був гармонійно оформленим, але й справляв враження на гостей! Які кольори вибрати для гостьової кімнати? Як облаштувати цей простір? Ознайомтеся з нашими порадами і надихніться модними кольорами стін для гостьової кімнати.

Детальніше

Фарбування крок за кроком – поради для початківців

Усупереч поширеній думці, фарбування стін – справа не складна. Практично кожен може виконати його на високому рівні, за умови дотримання низки правил і належної послідовності дій. Ось кілька практичних рекомендацій, які допоможуть тим, хто хоче швидко змінити або освіжити інтер’єр, не витрачаючи значні кошти на послуги професіоналів. Усього декілька годин – і кімната може повністю змінити свій вигляд.

Детальніше

Кольори красивих інтер’єрів – колекція Moonlight Shadow

MAGNAT обожнює кольори! Щоденно нас оточують найрізноманітніші барви, які впливають на наше самопочуття, поведінку, концентрацію уваги і навіть творчі здібності та апетит. «Кольори красивих інтер’єрів» – це колірні поєднання, зібрані з усього портфоліо бренду MAGNAT, завдяки яким ми допомагаємо вам знайти красиві, позачасові рішення для дизайну інтер’єру – не тільки в плані вибору кольору стін, але й аранжування доповнень.

Детальніше